Atsarginių dalių ir paslaugų pirkimas + prisiėmimas į sandėlį
Atsarginių dalių ir paslaugų pirkimas
Dalių ir paslaugų pirkimas vykdomas per PURT05 transakciją. Atsidarome ir spaudžiame ‘+‘ norint kurti naują dokumentą.

Atsidariusiame lange pasirenkame:
- Užsakymo Tipas – pasirenkame iš sąrašo mums tinkamą, pagal tai ką perkame;
- Tiekėjo Nr. – Iš sąrašo per lupą susirandame mūsų norimą tiekėją (jei jo neandame per BAST02 susikuriame naują)

Naujai atsidariusiame lange pasikoreguojame užsakymo datą (pagal sąskaitos datą) ir isivedame mums reikiamas prekių/atsarginių daių bei paslaugų eilutes. Jei trūksta reikiamų medžiagų kortelių, jas susikuriame per BAST03 (kuiame atitinkamai ar tai atsarginės dalys – renkamės SPAR tipą; ar tai paslauga – renkams SERV tipą).

Atitinkamai kiekvienai prekei/paslaugai isivedame:
- Kiekį;
- Kainą (vieneto);
- Kaštų objektą;
- Kaštų centrą.

Prisiėmimas į sandėlį
Susivedus šį pirkimo užsakymą, reikia prekes/atsargines dalis prisiimti į sandėlį. Tą padaryti galime per INVT01 transakciją. Pasirenkame nuorodą GAVIMAS, jei nėra pgal pavyzdį žeiau pasirenkame tinkamus laukus:
- Dok. data – data kada gaunamos prekės;
- Judėjimo kodas – PRR (gavimas);
- Sandėlio judėjimo pasirinkimas:
- Gavimas;
- Pirkimo užsakymas;
- Pirkimo Nr.;
- Kita informacija:
- Dokumento tipas – mūsų kurto pirkimo užsakymo dokumento tipas;
- Dokumento Numeris – mūsų kurto pirkimo užsakymo dokumento numeris.
Pasirinkus spaudžiame ‘V’.

Atsidariusiame lange pasirenkame kur šias medžiagas dėsime, jei nežinome konkretaus automobilio/mechanizmo, saugome mūsų sandėlio atsargų vietoje, jei žinome pasirenkame automobilį į kurį dėsime šias atsargines dalis/daiktus. Nurodyti reikia S.Vieta lauke pasirenkant iš sąrašo:


Įvedame serijinius numerius:

Įrašome važtaraščio numerį ir dokumentą išsaugome.
