Inventorizacija
Inventorzaciją galima atlikti per INVT08 transakciją. Kuriame naują dokumentą:

Nusistatome įmonę, gamyklą, sandėlį, dokumento datą ir atitinkamai pasirenkame kaip kursime inventorizacijos dokumentą:
- Tuščias koregavimo dokumentas – naudojamas kuomet norime rinktis visas medžiagas rankniu būdu, ne iš sandėlio likučių
- Sandėlio ataskaita (INVT04) – naudojamas kai inventorizaciją darome pagal sandėlio likučius ir juos koreguosime.

Jei kuriame pagal ‘Tuščias koregavimo dokumentas‘, atsidariusiame lange einame į Prekės skirtuką ir pridedame mūsų suskaičiuotą trūkstamą prekę, jos sandėlio vietą, partiją, suskaičiuotą kiekį. Tokiu principu į dokumentą galime traukti tiek eilučių kiek norime.

Pagaigus vesti dokumento informaciją, galime arba iš karto koreguoti pagal jį sandėlio likutį pasirenkant ‘Patvirtinti ir koreguoti atsargas’ arba galime dokumentą tiesog išsaugoti ir kiek norime jį koreguoti, kad nekurti daug naujų dokumentų ir kai bus galutinai sudėtos visos eilutės, jį tuomet saugoti pažymint ‘Patvirtinti ir koreguoti atsargas’.

Jei kuriame pagal ‘Sandėlio ataskaita (INVT04)‘ atsifiltruojame visas sandėlio pozicijas ir pasirenkame kurias skaičiuosime, jei norime galime pasirinkti ir visas.

Pasirinktos pozicijos ateina į prekių skirtuką, kuriame kaip ir prieš tai galime vesti suskaičiuotą mūsų kiekį. Taip pat apačioje matome kiek iki skaičiavimo sistemoje yra šių prekių:

Pabaigus pildyti norimas eilutes, galime arba iš karto atnaujinti sandėlio likučius, arba išsisaugoti kaip juodraštį ir kai pabaigsime viską susivesti, tuomet išsaugome koreguojant sandėlio likučius.
Jei iš karto nesaugojome koreguojant sandėlio likučius, dokumentą galime susirasti pasirenkant pasirinkimą ‘Nepakoreguoti sandėlio likučiai’.

Redaguojant dokumentą galime toliau pildyti mūsų skaičiuojamas pozicijas.

Kai viskas suskaičiuota, dokumentą saugome pasižymėję ‘Patvirtinti ir koreguoti atsargas’.
